今日6點30分起身..
整好野7點15分落到去同cman出屯門..
食kfc早餐~
食完之後返學..
聽日正式上堂..返8點10分!!
返到學校呆坐聽班主任廢up..
12點30分放學..之後同cman去食野~
食完野比吳sir捉左返學校罰企30分鍾..
因為冇sim衫..
企係到d老師主任好煩..個個經過都同我講2句野~
所以果30分鍾唔悶..
跟住放左我走我去返搵cman同佢坐車返家~
3點幾返到屋我拾一拾野~
因為我剪左頭髮既關係.唔想落街埸比人見到~
我去左買果d運動頭巾~買左1條黑色,1條白色,同埋一條灰白橙色..
跟住返到屋企沖涼整野帶住白色果條落去打波~
今日冇咩人打波..得幾個~..打到10點幾我走左去買奶奶..
枒健請我飲 之後返屋企!!
返到屋拾野拾書果d..拾好唒野之後12點幾訓..
好似冇食野-0-"
等待是無限期..!!
|