好小乾麥呀!!!! 今日12點幾起身..之後同dad落去食野~ 食完野自己再去樂湖買書..買完返屋3點倒.. 之後訓左陣6點正起身~ 整野落天秀.. 打左陣波肚餓同震震去買野食 一路行返去一路食~ 返到去打波!!打到關燈~ 之後自己走..去左買奶奶跟住返家~ 返到屋整好唒d野就玩電腦.. 朝早6點幾先訓.. 前世既我係一個醜女,冇結婚.. 今世唔駛講啦..大家都見到~(話我會結婚)順其自然睇下準唔準啦下-.-不過都唔想結!! 而我下一世係一個太空食品檢察員..