今日2點幾起身..
跟住4點倒同dad落去買生果~
我發覺佢真係更年期-.-~
咁落到去..買完野走果時佢入左7仔買煙我係出面望住~
咁好多人排隊,排到去7仔出面..
入面有2個招待員(2個都係女人)~但就得1個做..第二個係旁邊拾貨
跟住我dad一入到去就好大聲咁話..
"咁撚多人好心你整多條隊啦"
跟住收緊銀果個招待員同我dad話..
你慢慢排隊啦!!..
跟住我dad好大反應咁用口水吐落佢塊面到.
我見到咁樣我已經唔想比人知我係同佢一齊!!
跟住我行開遠小小~~因為我dad出緊黎..
跟住佢出黎果時仲要吐d口水落間7仔既門口..
我見到已經冇理到佢自己行緊..
之後佢快步咁行返埋黎~果時已經冇人望到..
跟住我同佢一齊行返屋企,到屋企樓下..
佢問我:佢有冇跟蹤我...
我好快咁答左冇..我話,佢做緊野點會出黎枒!!
之後佢冇講野同佢返屋企~~
返到屋企5點幾..之後整野落天秀~~
今日開左好多球直接得分波..
見到對面d人"系面"
跟住我廢事再開~比第二個開返..
10點幾走左去買奶奶之後返家~
整好唒d野之後玩電腦..
sleep~~
|