今日朝早11點逼左自己起身.. 因為要打機要搵人~~ 之後3點幾倒哥返黎比佢玩.. 去左睇電視~~ 到5點幾整野落天秀!! d人好煩..係到嘈!! 不過算,唔關我事就得~ 打到夜晚10點幾閃人..去左買奶奶 跟住返屋企~~ 返到屋企整好唒野之後玩電腦.. 跟住同芷恩傾左一陣電話~ 玩電腦...跟住就訓!!