今日3點鍾要出葵芬練波
所以12點鍾起左身整野,好眼訓
整完野出門口,岩岩好時間3點去到
第一次跟其他球隊練波,一開頭好唔慣
好彩有個我打波識既..冇咁陌生
個阿sir冇我想像中咁惡,不過竟然叫我剪頭髮
不過我諗唔重要既,唔理!!
練波好多人,都冇我想像中咁辛苦
不過係入面我好廢,要努力~~
打完波6點幾勁大雨出面,跑左去bus站已經濕唒..
岩岩去到bus站就走左架車,企左係到等已經好驚
因為好大雨,跟住有車喇,點知架車自己走左唔停底~.~
跟住坐左第二架去遠小小,本來可以直接返去
跟住去左屯門整d野先再返屋企
返到屋一陣先發覺有d餓,果時已經8號風球
冇理到照落街買野食,一粒雨仔都冇~
返返去屋企食完野玩電腦..訓lu~
|