今日1點比阿爸叫醒去食野 仲係好想訓~.~唔叫我應該可以訓到3點幾 食完野返上屋企再訓過 訓醒差唔多6點跟住沖涼換3落去打波 打之前同個fd傾左陣計 知道左d野勁唔開心.. 搞到打又冇咩心機打,唉!! 聽日要去練波,help~~好累!! 打完去買野食返屋企,沖完涼 打陣電腦訓... 今次為左理想博唒命..唔想有d問題影響倒 希望我可以集中倒精神!!