今朝6點幾起身..整野~~
jojo話遲左,所以自己返學...
返到學校集隊...
第1堂設計,訓死左..勁攰..
第2堂都係設計,出左去ceci個班玩pe堂..
差唔多完返返去設計室,等小息...
小息去左食野,..之後返上課室..
科學,上實驗室,又係訓著左係實驗室..
之後完左之後比人叫醒,落返課室..
歷史,再訓-.-"""
lunch,醒左...thz思wing請我食飯@v@"
之後成個lunch去左d班到坐...
玩par牌...本來輸緊,之後差唔多完lunch..
其他人開始入黎,之後一齊玩話事par..
一局返唒黎-.-...不過都係win返5蚊..
佢地玩好細-.-"""hea下時間不錯...~
打鍾,返返自己課室...~~
中文堂,睇書.....好想返d睇完佢,仲有好多..
英文堂,上堂..而家又好想追返d英文~~
一向最好英文的我都就黎跟唔上..掛住玩~~
就黎考試,我要比心機....
放學之後即出屯市..去銀行開戶口..€~
開完之後閃人..去友愛練波!!!
開始feel到自己病...好暈好辛苦~~
去到之後勁暈,好似有小小發燒..
打左30分鍾就頂唔順,同枒sir講走先...
之後返天澤睇醫生..真係發燒-.-""
頭暈爆了..返到屋企mum黎左煮飯,食完野訓覺!!
聽日都係返唔倒學
|