今朝6點幾起身...整野~~
去到天水圍搵埋jojo...
著校服...溝ET??咩道理!!
去到siu hong同埋翹一齊.之後坐車返學~~
返到學校又要集隊~~~..之後上堂!!
第1堂maths..訓覺!!!!超累..
arts...搵到第二樣材料做野,做完~~等下堂上色..(x土)唔識打
小息..買左個三文治食,跟住打波...
企業..睇書..訓覺~~~
中文...呆坐左成堂~~都唔知自己做緊咩..!!
lunch..飲左杯野~~買糖之後上返課室等開門..
睇住樓下d人打波.....悶到嘔電!~~
不過起碼終於有得靜下...
2堂英文...都係做野~~勁想訓覺..
係咁比佢叫醒...煩!!
放學..猜陣波~~之後換埋練波衫..一陣練青苗..
跟住出左去諗住搵annie佢地~~~
點知唔係到,得趙梓.....
跟住撞到翹~~~同佢一齊係澤fung醒醒神..
好唔開心既feel-.-"廢事出聲..又冇提~~
之後坐車..去友愛練波~~~
今日冇體能..~~全程練波..最後開gm..
唉....都係入唔倒第二階段架喇.算!!
技不如人..冇得求人~~~
之後坐車返屋企...整野訓覺!!
|