我拎多一份text paper喇!!!!唯一想做的是................喊!!!!!頂佢咁高分做咩,,,,,英文已經衰咗,,,估唔到中文都係咁,,,,,唉,,唔 好講英文喇,,喊喊喊.....點解我咁廢,,,仲要比人串,,我知你勁,但都唔使專登同我講:我高分過你,,,,,好sad,,你安慰都冇句,,將你的快樂建築在我的痛苦之上,,,,,對你真係好失望,,,所以我係lunch 同中史堂都唔想理你!!如果唔係有中史廣播劇,要同你一組,,我可能真係會鬧你!!!!!你知唔知我因為今次成績喊咗幾耐,,點解你仲可以咁忍心對我啊!!!
|