終於都返學喇我! 尋日:p 好彩無遲到又知醒姐 今年阿sir好搞笑 但係好嘈- - 第一日都無咩人走堂..lecture都幾乎坐滿 唔知之後會唔會喇:p
之後就落荃灣同同學食飯 食完去搵表姐 夜晚dickson車我返屋企 12點左右返到