放假喇終於:) 新年假只係得一個星期 要係去玩同返大陸之前搞掂d功課佢先得!! 努力!:) 你地個新年假除左一齊去op之外仲有咩搞呢? 記得要keep住日日靈修同背金句啊!! 大家一齊努力喇:) 我訓左17個半鐘啊!好開心haha :p 話說尋日我朋友整左cookies比我食啊 不過我食完先記得無照相-,-我比個盒你地睇下喇:p 好靚架個盒:)