~~~哇~~~~終於都鬆一口氣....好緊張呀上到去.
果時我mother and father都有去睇我表演..哈哈..
我彈兩首歌..叫《戀愛最初回》and《真的愛你》
我初頭見d人彈得咁勁..唔知自已得唔得呀..
好緊張呀....到我上到去..我見到我home人支持同miss
我就開始要對自已有信心....呵呵...當然我彈得好頭入呀
d講我彈得好自由...一d都唔緊張..其實..我心..好緊張
最後我都...贏左...拎左第二名..好驚奇呀
估唔到可以拎到第二名囉...好開心呀..
果日表演完...無去school上課呀...同home人miss去
慶祝呀...very happy me ar...希望下次可以拎到第
一~呵呵...有人睇衰我輸呀..今次算贏左...死硬叫
一個兩個...呵呵... |