結束
我需要>你的藉口

請原諒
JOY812
暱稱: 》》結束
性別: 男
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-11
2007-03-31
不要害怕
我可以...做what?
sorry
文章分類
全部 (81)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 12 日  星期一   晴天


school好大風 分類: 未分類

~~哇~~好大風呀今日.....返到school都好大風

不過唔係風果d風囉....好大件事呀...f.6同f.5打交呀

不過果個唔係我黎嫁...呵呵...我梗係睇好戲喇..

又唔關我事既....入左醫院呀...f.5果個人

不過打得唔係咁勁姐...小小流血...

好彩果個唔係我班d人黎....呵呵..

估唔到我間school係咁既school黎嫁囉..

反而d差既school仲乖既...個名出名姐..

呃人...school內d人..個個都有打交既本能...

哈哈...果然...係一個名校呀...哈哈

不過呢d事好少出現姐....竟然講到自已間學咁恐怖呀

                                                                   阿威..來接阿嘉...就來開始呀佢地...

                                                                    佢來度..我叫佢請食野喇..呵呵



2005 年 12 月 10 日  星期六   晴天


輸左法~請唱k(三條友) 分類: 未分類

今日.....無乜野do ar..係home溫書呀...

到左7點幾...阿恆打tel來..叫出去..我就出去

去左沙田果邊....打藍球...輸左果隊請唱k呀

呵呵...死硬呀佢地...我地有3個人..佢果邊都3個人

最後...都輸左...請唱k....唱到..成2點幾

先返home....阿管來我home訓...

                                                                         果死人美少女...打tel去佢home..唔係home

                                                                          原來返左大陸...咁都唔講聲....如果話比佢聽我

                                                                           輸左球...肯定..第一拍手...成10先返到home

                                                                            叫佢出來...話好累...要訓覺..咁就唔理佢 



2005 年 12 月 8 日  星期四   晴天


鬆左口氣呀 分類: 未分類

~~~哇~~~~終於都鬆一口氣....好緊張呀上到去.

果時我mother and father都有去睇我表演..哈哈..

我彈兩首歌..叫《戀愛最初回》and《真的愛你》

我初頭見d人彈得咁勁..唔知自已得唔得呀..

好緊張呀....到我上到去..我見到我home人支持同miss

我就開始要對自已有信心....呵呵...當然我彈得好頭入呀

d講我彈得好自由...一d都唔緊張..其實..我心..好緊張

最後我都...贏左...拎左第二名..好驚奇呀

估唔到可以拎到第二名囉...好開心呀..

                                                                       果日表演完...無去school上課呀...同home人miss去 

                                                                         慶祝呀...very happy me ar...希望下次可以拎到第

                                                                           一~呵呵...有人睇衰我輸呀..今次算贏左...死硬叫

                                                                            一個兩個...呵呵...



2005 年 12 月 6 日  星期二   晴天


破費左我百幾蚊 分類: 未分類

果幾條友呀......係咪甲咪嫁...竟然食m記

食左我成百幾蚊....頂...我破產呀...

唔得..下一次等我食返佢地..

 

今日都好凍呀...有人因太凍而唔返學...好唔應該呀

係home訓得佢咁舒服呀....>.<

死喇..聽日就係我死紀....要出去比賽

我一定會盡力...輸左我都無辦法..呵呵

                                                          係cshool...有個中3既人like me lo..好笑

                                                          得閒去撩下佢先...hoho



2005 年 12 月 5 日  星期一   晴天


好Q凍呀!~ 分類: 未分類

今日...算係今年最凍既一天...好凍呀

返學果時~以為無咁凍...點知.......~.~

仲差d遲到tmi~~返到去比阿管屌呀...呵呵

因為佢等左我..幾十幾分鐘~哈哈

                                         開始有d緊張...因為過兩天就係我去比賽〔結他〕

                                         今日周會對住全校d人表演..就慣左姐..

                                          出到去~唔知點嫁囉...有d驚...希望可以贏到喇

                                         凍到我差d彈唔〔結他〕想同miss chan講唔彈喇

                                        不過最後都出去左...miss chan睇好我

                                       我都唔好令佢失望...

   pk~~聽日要破費...你好野>李少美<