第一日寫日記呀~唔錯呀..
我好少打日記~見咁多人玩~咪玩下囉
有人介紹比我...唔識點打添
呢幾日心情都唔係幾好呀...唉..不過都過過左
sorry ar!!對你亂脾氣...最多請你食麥多勞呀
不過我唔開心~你都無乜理我~我知你驚我對你發脾氣
最後你都比我鬧左一餐~sorry ar..