今日 7點半去關閘集合 諗住我媽6點打黎叫醒我 點知佢成6點半先打黎 = ="
好在蒙姐6點打左黎 唔係就死啦... 唔該蒙姐XD 約左7點係台m等 差D遲到..
集合之後第一站去睇孫中山故居 唉 ~ 我地班分左車 係車到都無得玩 得幾丁友係到吹水
到左之後居然無人帶相機 個個都係到玩 今本都唔係參觀.......
有D玩到過火 個保安叫我地唔好嘈 哈 鬼理佢
12點去左食飯 D野食都唔錯既 高二某位女同學 全程都係到大叫大笑
只能用驚嚇黎形容...
最後去最有興趣既科技展 都有d野幾特別 不過好似上車之後就咩都唔記得曬.....
反到澳門同左豬la班去打邊盧 係咁係到玩笑死

↑
科技展為一手機影既相 呢樣野係比你印自己個身形出黎 至於印左d咩出黎自己諗 哈哈
|