|
|
♥My Life♥ t0dAy is->2010 年 4 月 28 日 星期三 
♥28/4 |
|
|
柑日派佐好多卷>____________<
英文G.E.72/100.
通識.24/34幾驚吾合格.
科學.65/100.中等拉!
中文作文.43.5/58.好似系58滿分-v-
中史.47/60.有D失望T^T
電腦.63/80.還可以吧!
柑次D成績OK拉.暫時冇吾合格.
放學要留堂班T^T不過吾點解.
柑日既留堂班好似過得特別快甘.嘻:)
之後同老公走hAppiiiiiii=)))))))
(=`琴日系我地既第7個月(!)
|
|
[♥]`,'p0ztime:2010-04-28 10:33 PM
[★]'`,i♥c0mz(!) [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | ... | 731 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|