|
|
♥My Life♥ t0dAy is->2010 年 4 月 10 日 星期六 
♥AYP:( |
|
|
2010.04.08 - 10
第1日.有得宿營.因為落雨.嘻!
有得爬繩網.好高囉.上到去吾敢行.之後流佐兩滴眼淚.
夜晚同灝瑜1齊訓.又有搞笑野發生xD
第2日就開始行拉.個背襄勁重.
初初以為我個個已經算輕.
原來除佐寶寶個個之外.個個刀輕過我好多T^T.
我甘既身形..唉!吾怪得我行得甘吃力拉.
1開始.就行條奪命長樓梯.陰公.
行完之後.PAPER勁好人...
跟住又俾我地...番到去就起營.
煮飯.隻腳好痛.背脊又腫佐.唉唉!
第2朝.隻腳好痛.T^T.食埋早餐.又開始行過拉.
條路好多狗.周周系甘拉我過去T^T嚇到我喊.
之後就行森林.線到死.搞到我跌親.痛T^T
D草又長到死.系到吉我:(
柑日狂上斜T^T我又要行最後.
開始行順既時候.前面停佐.我又要停.
不斷系甘.搞到我好攰.好吃力=(
柑次真系真系行得好辛苦.以後刀吾行最後T^T
又冇人等我w0:(個袋又重.
唉唉!辛苦到我牙!又要落雨.成頭溼哂.
已經分吾清系汗水定雨水了.
PAPER實在太好人拉.我地行到1半行錯路...
不過趕得好辛苦...終於到佐EP拉.好開心牙^V^
番到屋企.第1時間洗白白.舒服哂>33333333<
清哂D野.抹袋抹鞋.洗雨嬲.汁好D野.
就可以抖拉.之前行得刀冇甘辛苦.點解柑次甘辛苦架T^T
|
|
[♥]`,'p0ztime:2010-04-11 11:50 AM
[★]'`,i♥c0mz(!) [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | ... | 731 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|