MINIZOE:)

My Life  t0dAy is->2010 年 3 月 13 日  星期六   晴天

 
13/3
 

柑日.約佐小學D人出黎打邊爐,本來刀有10個去既.
之後得番5條友.我.寶寶.朱古力.冠樺.樂軒.
7點半去到.8點9先有位.個個攞番以前D肥聞黎講.
好衰囉.系甘俾人串.不過柑日好開心.
氣氛吾會薑硬.打邊爐食佐11碟肥牛.仲有好多野.
3倍3倍甘叫.咩刀*3.1路食1路玩.初初以為柑日會好悶.
點知原來好好玩.雖然得5個人^______^
回憶起小學既時候.嘻嘻>__________________<
打到11點.老公黎佐葵芳.陪我番屋企.xD
幫我降溫.實在太熱了>33333333333333<

[]`,'p0ztime:2010-03-14 01:45 PM
[]'`,ic0mz(!) [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



Jaimepuit
暱稱: ★!SiuSiuzOe;]
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2019-08-12
2019-08-03
2019-06-24
馬拉松
2018-12-17
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客