|
|
♥My Life♥ t0dAy is->2010 年 3 月 9 日 星期二 
♥9/3 |
|
|
柑朝勁凍囉.得個10度.又大風w0.
放學.同梁姑娘搞佐個惜別會.
唱歌既時候.唱唱下喊佐出黎.完全冇諗過自己會喊.
唱到某1句歌詞既時候喊佐出黎.
完全冇先兆.好吾捨得.識佐梁姑娘3年拉.
甘快就吾系到做.仲要甘突然.
個惜別會又喊又笑甘.吾緊要拉.
又吾系以後冇得見.老公等埋我放.
踢完波走黎搵我.為佐吾好俾佢食甘耐西北風.
個惜別會未完就走lu.出到門口.系老公面前喊.
不過好快就冇事.1見到佢就好開心.
至少佢吾會吾理我.之後搭小巴去麗景.
諗起好多野xD.麗景地鐵站.嘻嘻^___________^
|
|
[♥]`,'p0ztime:2010-03-09 10:37 PM
[★]'`,i♥c0mz(!) [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | ... | 731 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|