MINIZOE:)

My Life  t0dAy is->2010 年 2 月 18 日  星期四   晴天

 
韓國^_______^
 

2010.02.13

柑日4點到上機.7點幾就到佐拉.搭飛機個時個D氣壓.
壓到隻耳仔勁痛囉.喊佐T^T.落佐機先冇事!
韓國時間快香港1個鐘.出佐機場超凍.零下5.6度.
見到D冰塊.之後就食飯拉!食完飯就番酒店休息.
個導遊講D野好搞笑.柑日冇咩特別.見到條河結佐冰.

2010.02.14

柑日情人節兼新年.老公.情人節快樂喔!
6點起身T^T.食飽早餐就去賭場.BUT我吾入得.
嗚嗚.D大人走哂入去.得番D細既系到.
去完賭場就去參觀個D廟.好厚雪.掟雪球.
凍死拉>______<P佐兩次K.吾痛的.
參觀完就去浸溫泉.分兩種.
1邊要剝光豬浸溫泉.1邊就系泳池.
甘我就緊系簡泳池拉.原來韓國人超衛生的.
更衣室個地下系乾架.亦刀冇異味^__________^
個泳池超大的.1個玩浪.同緊有個小型溫泉.
超熱的.浸佐10分鐘到.流汗>v<v.
跟住就走出室外.y0.正!零下幾度.完全吾覺凍.
因為浸熱佐.游佐陣就番番入去玩滑水梯.
超長的.轉3.4個圈.又高w0.但吾覺恐怖.
玩完哂就洗白白lu.更衣室有埋乾衣機>_______<
之後就食飯拉.shit.又系打邊爐.T^T.
食完就番酒店休息lu^_____________^

2010.02.15

y0.y0.y0.柑日滑雪牙^___________^
到佐滑雪場.首先.坐佐攬車上上面.好高牙!D風景好令.
個地下.樹.全部刀系白色架>__________<
上到頂.影完相就落番去.食完野.就滑雪拉.
對鞋同個D用具勁重.根本拎吾郁T^T.
之後有人教我地滑雪.學識佐就自己滑拉.
好玩好玩.玩玩下.我調轉佐個人.之後向後SIR落去.
1字馬.T^T好痛.D人見死不救.個1字馬愈黎愈大.
終於有人幫我拉^_____^痛死V.V
不過滑雪場好鬼凍.滑完就食飯拉.食完就去類似冒險樂園既地方玩.
玩完就番酒店了.發現自己原來發緊燒.shit.
緊系滑雪個時凍病佐拉T^T.嗚嗚.好辛苦.9點幾就訓佐.

2010.02.16

柑朝起身.暫時退佐燒.柑日既行程系行街.
系甘買野.but.迷路了.佢地問我認吾認得路.不是吧.
竟然問我-v-.之後我系甘點佢地.話系依到.個到甘.
全部刀系錯的T^T.搵佐好耐先搵到.
發現.韓國人D皮膚超好的.冇1個有暗蒼.
上佐年紀既人刀冇黑色班個D.超厲害.
導遊同我地講韓國人好注重D皮膚.從小就保養.
如果我可以好似佢地甘就好拉*V*.
買完野就食飯拉.之後去睇表演.''大長JUMP''
初初以為吾好睇.原來系勁搞笑的.超好睇.
跟住就番酒店lu>___________<

2010.02.17

柑日番香港拉^_____^有D期待.亦有D吾捨得!
食完早餐.就買手信.買勁多野食.
好多紫菜.BUT食到厭.因為系到每餐刀有紫菜的.
之後就去機場.系飛機到發燒.塊面紅鬼哂.唉.辛苦死拉.
番到香港.原來香港刀系凍.終於番到屋企拉.
刀系屋企張床最舒服^_______^跟住就去佐睇醫生拉!

♥ps.相遲Dp0st系facebook!♥

[]`,'p0ztime:2010-02-18 02:14 PM
[]'`,ic0mz(!) [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



Jaimepuit
暱稱: ★!SiuSiuzOe;]
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2019-08-12
2019-08-03
2019-06-24
馬拉松
2018-12-17
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客