|
|
♥My Life♥ t0dAy is->2010 年 2 月 1 日 星期一 
♥1/2 |
|
|
柑日要自己搭車.老公柑日要跳高比賽.
搭車經過見到佢xD.之後落到車.同蚊蚊.威叔叔1齊番.
行前門.廢事俾人捉裙!>____________<
eng堂.細鋒訓覺.俾我打佐巴.個反應勁搞笑囉.
小息.扮肺癆向住哨牙咳.佢又跟住我甘做.
笑死我.笑到個肚勁痛囉.鬥走音.之後條友想攞水淋我.
最後淋到肥希個袋.同淋到其他人.
覺得自己柑日有D吾正常.好似興奮過度甘-V-
中文堂.落佐去睇書!家政堂煮酸辣湯.幾好飲!
放學去佐夾bAnd.基本上系甘俾人蝦.嗚嗚!
老公番佐黎練波.之後又可以1齊放學拉^___________^hAppy!
Ps.打佐兩篇QZ>__________<
|
|
[♥]`,'p0ztime:2010-02-01 10:01 PM
[★]'`,i♥c0mz(!) [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | ... | 731 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|