|
|
♥My Life♥ t0dAy is->2010 年 1 月 22 日 星期五 
♥22/1 |
|
|
y0y0y0.柑日終於考哂試了!
考科學.地理同中文聆聽!地理系mz趙監考.
我地系到出貓.靜番最後5分鐘個時.
哨牙提1提我話就夠鐘.我仲有成版未做.
之後個mz系依個m0ment.
佢竟然講班務D野囉.甚麼事情!?
本身個腦已經1片混亂.
佢仲要系到煩囉.痴線.跟住.佢仲要派留堂班紙.
有我份.想點先?!系甘俾佢騷擾囉.FK!
跟住到中文聆聽.好難囉.
正當我好努力甘做緊個時.個錄音突然話.
時間夠.請停筆.個時系12點.
之後我睇下個whiteb0ard.佢話至到12.10分的.
跟住個mz話依個只不過系大約時間.
吹脹囉.好心就直接寫番個收卷時間拉.
真系好黑人僧囉.愈黎愈僧KCMC拉.
放學同老公1齊番屋企.>______<
番屋企換完3就去葵芳搵老姜.
去到得我地兩條友-.-灝瑜又吾肯落黎.
超吾知點.牙糖又同灝瑜1齊.
感覺好似俾人呃佐出黎甘./3333\
之後同老姜兩條友去佐上海婆婆食.
好想扮吾識佢囉吾該.詳情吾多講-33-
食食下.灝瑜同糖落佐黎>____<
跟住就1路食1路講鬼故.講到好high囉.
個個望哂過黎.發現老姜差佐好多.
吾去好過去.唉唉!愈講愈驚.柑晚實訓吾著!
食完野.我地賣甩老姜.走佐上灝瑜屋企.
傾傾下計變打架.灝瑜隻飛毛腿真系勁.
系到搶電話.俾佢踢佐勁多腳\口/
俾佢搶佐部電話入wc.可惡的\3333333/
不過甘刀幾好玩.xD4點幾就番屋企lu!
6.45就同我細佬去學琴&結他.
我叫佢1陣走個時等埋我.因為聽完..
之後佢話你驚牙A_A甘樣問我-.-
我死口吾認.佢話肯定系拉A___A哈哈!
刀系佢最知我心意>____<
細佬好應該保護家姐架!呵呵!
番到屋企!我牙媽同我講話MZ趙打黎.
同我牙媽講話我遲到佐8次.
頂.又俾我牙媽訓話.又關佢事.MZ SZE刀未理拉.
得閒過頭咩.好想MZ SZE快D番牙V.V
條友真系好煩囉.行過見到我同我講埋D無聊野.痴線!
|
|
[♥]`,'p0ztime:2010-01-22 08:17 PM
[★]'`,i♥c0mz(!) [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | ... | 731 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|