|
|
♥My Life♥ t0dAy is->2010 年 1 月 5 日 星期二 
♥5/1 |
|
|
柑日1番學就同老公嘈佐V.V之後就不斷同佢鬥氣鬥氣鬥氣/33333333\
歷史堂勁眼訓.但又訓吾到.地理堂做工作紙.做3份-.-小息.成日班圍住系到抄數學.
抄黎抄去刀抄吾完-.-其實柑日全日刀好想發脾氣.但竟然忍到.xDDD.
ENG堂.開頭好眼訓的.之後同後面玩下玩下就精神番.俾佢地笑死!
lunCh.落佐麗瑤食野!1點5要上到課室.因為要考中文口試.本應講2分鐘.
我就講佐1分鐘刀冇.刀好過上次既.上次得個5秒.10分入面攞1分.柑次刀有兩分掛-.-
刀吾明點解中文口試可以甘差.腦袋1片空白.唉唉!放學.仲鬥緊氣.
轉身不足兩秒已經後悔!T^T想喊!數學又要留堂拉!慘.之後陪灝瑜上小巴站搵電話.
因為佢跌佐陪電話-,-激動過頭.咬柴/33\柑日第3次拉!本身咬第2次個時已經痛痛地!
第3次.頭5秒系完全行吾到路.第1次/3333333\到依家仲好記得個種痛楚!
上到小巴站.收佐工.要聽日先攞得!番番去.牙SIR竟然冇鬧.xD.
每次留堂刀好好玩.俾牙SIR D鄉音笑死!5點幾就放佐我地LU.嘻!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
發現.我地嘈交既次數愈黎愈密拉.依家先第3個月.
就搞到甘.吾知會吾會愈黎愈嚴重呢!?希望以後刀吾會甘拉V.V
到最後.結果刀系吾夠你講.認輸>3333333333<
諗諗下.依家應該系我F.3第1次認輸.>/\<!其實間吾中嘈1次.
算吾算系增進感情既1種呢!?因為我發現.原來大家刀好在乎大家的!xD
希望我地既感情只會愈黎愈好拉^_____________^
|
|
[♥]`,'p0ztime:2010-01-05 10:37 PM
[★]'`,i♥c0mz(!) [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | ... | 731 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|