|
|
♥My Life♥ t0dAy is->2009 年 12 月 12 日 星期六 
♥辛苦-/\- |
|
|
♥20091211♥
科學堂.系到接星星>_________<.第2個小息好開心牙.xD.
之後VA堂又系接星星.lunCh.本來諗住去美孚食M記.
點知落佐麗瑤.爆爆爆爆爆吾開心/333333333\
天堂與地獄.世史系到訓覺.食得太飽了!
數學堂.系到釣魚.俾人罰企\口/.放學.我.灝瑜.wing.明明.祖祖.MzFung.
去佐麗景買聽日做義工既野!變態.D野俾我地掃哂.
20支洗緊精.40個旦糕.20包麵.20個柑.毛巾.豆漿仲有好多好多野.
放入20個環保袋到.每人4袋.買佐千3蚊野.
重死我拉.甘大個女刀未拎過D甘重既野架!
♥20091212♥
柑朝7點4起身!其實仲未訓醒.中下中下甘入廁所.
7點45番石蔭換制服.之後同湯雞去食M記.佢幫我拎野.嘻嘻!吾洗甘重!
食個時又系系甘笑xD.9點就去到麥理浩.
D婆婆好niCe牙^_________^搞笑.有個婆婆叫佩文!
柑次依個義工服務雖然好好好好好辛苦.但好有成功感.
因為系第1次自己親手搞活動.同埋令到D婆婆柑日好開心.
D婆婆系樂齡女童軍黎架>___________<
12點到個活動就完佐.跟住就上安柱.大家1齊檢討.再講埋聽日D野就走人.
同湯雞1齊行落石蔭>_______<之後換埋3.就1齊落葵芳.
搭31M.嘻嘻!架車對於我地黎講.10分有意義.好耐冇搭過拉.
我地系總站落.架車冇哂人...xD.跟住佢就去剪頭.我就上佐灝瑜屋企.
系甘攞佢D野黎睇!成間房俾我反轉.xD.跟住我地兩個去佐行街.
買佐件外套加件3>____<5點到就走了!湯雞送我番去.嘻!
又skiP佐兩班車^_______^柑日好滿足!
♥沒想過.你連這些瑣碎事也會記著!♥
證明了.你多麼重視這段感情^_________^
|
|
[♥]`,'p0ztime:2009-12-12 09:58 PM
[★]'`,i♥c0mz(!) [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | ... | 731 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|