|
|
♥My Life♥ t0dAy is->2009 年 12 月 5 日 星期六 
♥^___________^ |
|
|
♥20091205♥
柑朝起身.發現好番小小!但系刀好吾掂.
12點去佐睇醫生.12點幾番佐學校.約佐人夾bAnd.
本來甘辛苦刀吾想番架拉.不過好想見某某.xD.
刀系番去拉!1番到去就見到湯雞練緊波.>_______<
甘佐音樂室就坐佐系到睇佢練.嘻嘻!
跟住就同湯雞落佐麗瑤買野食^__________^
食完野就番上去夾bAnd.搞佐好耐-,-
3點幾就走lu.落佐荃灣搵牙媽.
原來湯雞系附近.之後同牙媽講話番屋企.
跟住去拉佢.xD之後佢就送佐我番去^_________^
♥20091206♥
柑日同屋企人出佐旺角.買佐對鞋^______^
行到腳仔軟.愈行愈肚餓.但食完野冇幾耐-V-
之後有D頭暈.食完野就冇事了.嘻!
繼續行!行完就落葵芳.再行>___________<
食完飯再行!因為我牙媽要買去飲D 3-,-
買極刀吾岩!又吾聽我講!成日刀信吾過我D眼光\33333333333/
系甘幫佢襯3.攰死我拉!9點幾10點先番到屋企v.v
♥20091207♥
柑朝7點3先起身!眼訓死了!5點食完藥先甘眼訓!
個頭超吾掂囉\口/.柑日既心情好差!源自個天氣.好吾中意囉!
死氣沉沉甘!唉唉.咩心情刀冇哂!次次刀系個天氣\333333/
lunCh系學校食.吾想出去!放學.去佐夾bAnd.竟然見到老姜.
原來佢番佐黎!其實我預佐.吾知點解feel到佢柑日會黎.
之後1落到地下.就見到佢!y0.再次證明我既預感系準的.
好開心.嘻嘻!本來諗住5點半就閃人.之後牙sir吾俾我走!傷心v.v
話首歌未搞掂.搞搞下.5點9先走.見到黃詩雅.拉埋佢走.xD
1路行1路講.死拉開波拉.點算牙>_________<
1落車.急步行.6點3到先去到體育館.已經開佐波拉V.V
柑場好好睇囉.1人入1球.最後刀輸佐.見到湯雞好吾開心/33333\
你已經打得好好架拉^_____^.不要這樣子>V<.
打到7點..之後自己走.黃詩雅無拉拉打黎.話吾想番屋企-,-
玩野.又吾1早講.行番轉頭!去佐公園坐.坐佐陣.就去佐葵賢苑打千秋.
開心^_____^好耐冇打過拉!發現自己好易滿足.
7點幾8點就番屋企了!肚餓到爆.黎體育館個時做佐好多運動>333333333<
|
|
[♥]`,'p0ztime:2009-12-07 10:11 PM
[★]'`,i♥c0mz(!) [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | ... | 731 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|