|
|
♥My Life♥ t0dAy is->2009 年 12 月 1 日 星期二 
♥CAMP;( |
|
|
28/11
10點半去佐葵芳搵灝瑜.唉.爆多野煩囉!又歷史重演.sh!t.
跟住見到吳伯津.琴.同黃詩雅!11點9就去拉明明同winG.
去taste買bbq D野.間野真大.又差D..見到D零食個個好似痴佐線甘.
勁掃囉.最好笑既系.有兩個架車.1架用黎放bbq D野.
1架用黎放零食.點知冇人理bbq架車.架車吾見佐刀吾知.笑死!
零食刀用佐$150-,-之後1點幾就上車入cAmp.
柑日玩佐5個task.愈玩愈過癮.玩完哂就bbq.勁黑仔.
D食物吾系掂到D碳就系燒焦佐/33333333\我最愛既芝士丸T^T.
燒完之後.就成班人玩遊戲.所以人矇住對眼.之後要搵番自己個組人.
終於體驗到盲人既感受拉.柑日系第2次.玩完之後.
就番房洗白白拉!洗完白白!就緊系食野拉.哈哈!
12點到有D人訓佐.之後我同灝瑜玩到癲哂甘!差D俾人打-,-
嘈醒哂D人>___________<之後系甘同湯雞SMS.2點到就冇sD拉!
3點幾訓佐落張床到.訓吾著-,-太嘈拉!4點先訓到!
第2朝.7點D人就開燈!變態的mA!?超吾鋸-,-
之後3住落黎既活動就系甘乞眼訓!2點鐘.終於走得了!
番到屋企.即刻開電腦.太耐冇掂過拉^____________^
個cAmp真辛苦.兩日刀冇淡好食.sh!t!
  
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
30/11
琴晚9點鐘就訓佐.個cAmp太辛苦了!第2朝起身!
覺得訓完等於冇訓.PE堂.打tAble tennis.
愈打愈興奮.哈!跟住蚊蚊同芯芯嘈佐-,-又是這樣.
之後我地搞佐好耐!諗緊理定吾理.之後差包.剪.x-.-
最後.還是醫佐個肚dUm囝先!又冇淡好食了!
D&T堂.好正喔.嘻!基本上冇咩點整過野!系到玩!
通識堂!差點訓著.真系好攰!放學.又夾bAnd了!
新歌>____<用勁快既速度搞掂佢.我已經好叻架拉-,-
甩甩地!但我之前系冇練過的>__________<
6點幾就走lu.同湯雞1齊走!最愛星期1呢!
放學特別凍的!但有你系到.就吾覺了xD
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
1/12
柑日1番到課室.發現吾見佐把s0r.心情低落.
過佐1陣.又出現番拉!無拉拉勁興奮.狂笑!
之後個EPA file同通識筆記吾見佐!uPsetv.v
跟住又突然出現-,-異常地興奮.平刀吾會甘既!
柑日有D神經質.算拉!間吾中發下癲-,-
lunCh又冇淡好食.玩野咩!?次次刀系甘.就黎營養不良拉.
週會系甘釣魚-,-眼訓死拉!又系義工.聽到刀怕.
兩日cAmp聽得吾夠多咩?!放學同湯雞走.呵呵>_________<
無論發生任何事情.也不會離你而去.
更何況柑次系甘小既事>___________<
|
|
[♥]`,'p0ztime:2009-11-29 06:04 PM
[★]'`,i♥c0mz(!) [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | ... | 731 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|