|
|
♥My Life♥ t0dAy is->2009 年 11 月 23 日 星期一 
♥23/11 |
|
|
琴晚訓得勁林.正喔.嘻嘻!可能系前1晚訓得吾好!
英文堂好眼訓!開始有D吾開心.眼訓系其中1個原因.再加埋其他因素影響!
我刀知我柑日做既野hurt到你>_________<冇采到你v.v.PE堂.打排球.y0.正!but打到隻手紅哂!
上完PE堂就咩事刀冇!上到課室擺3個時俾人圍.xD.
跟住lunCh又嬲佐灝瑜/3333333333\唉唉!真系好嬲囉.系7仔到鬥氣.突然發現自己好有耐性.
最後刀系灝瑜哄番我先!俾佢引番我笑!勁想忍住!依家覺得D&T堂刀吾系幾討厭.
可以走黎走去.更重要的是...嘻嘻.放學.即刻沖佐入音樂室.未開始就睇人打鼓.順便偷下師.呵呵!
食朱古力>_________<食食下.m!u浩川問佐我1條勁深奧既問題.
問問下又問其他野.估吾到你系D甘既人>口<.講講下又同我講哲學.OMG.E班D人真系就黎癩架拉!
男班長又成日笑笑口甘-___________-講講下伍恆又答嗲.
講講下好似講淫野甘V.V我冇興趣聽!5點幾就開始夾.好過上次好多.嘻!彈彈下開始火.
原來彈琴刀可以甘攰架!7點先肯放我走.搞錯\333333/
同湯雞1齊走>___________<雖然柑日發生佐好多吾開心既事.但靜系放學.
就已經可以彌補番了xD.行落去個時又系甘勁笑.正確黎講系傻笑.
我地隻手竟然可以出汗^___________^狂兜路囉.呵!但無奈兜極刀系要甘快番屋企!
吾緊要>________<希望明天會更好!
♥熱汗疊著熱汗但兩手刀緊扣♥
♥只想1輩子也跟你在1起♥
|
|
[♥]`,'p0ztime:2009-11-23 10:16 PM
[★]'`,i♥c0mz(!) [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | ... | 731 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|