|
|
♥My Life♥ t0dAy is->2009 年 11 月 22 日 星期日 
♥22/11 |
|
|
琴晚興奮過度.又訓吾著!系到諗番之前D野!
4點先訓!變態的!之後柑朝要8點半起身!好眼訓囉!之後同湯雞去食早餐>_________<.
又系到望黎望去甘-_________________-食完就1齊行上安柱.
參加女童軍活動.勁悶囉!不過識到好多人.柑次冇入錯組.xD竟然見到鄭珮婷>V<.
lunCh.勁尷尬.湯雞帶佐佢個FD黎.之後就湯雞.豪.灝瑜.4條友1齊食.
本身刀影響吾到我既!之後見灝瑜又吾食.佢又好似想走甘!甘我又冇理由吾理佢.顧住自己食架mA.
如果我走佐.湯雞又吾知點好!左右做人難!甘樣搞下搞下!搞到我又冇胃口食野!
食完野!4條友1齊行上安柱.好似又俾人忽視俾甘囉!唉!我刀吾想理!已經冇哂心情!表面上系冇咩野!
上到安柱.咩心情刀冇哂!成堂系到遊魂.明顯地吾系諗緊D開心野!諗番起頭先!
跟住又好眼訓w0.成堂冇咩點出聲!我諗如果我1出聲.就1定會發脾氣.最後.還是選擇沉默.
5點到就走人了!湯雞同豪又上佐黎搵我地!又好似俾人忽視佐.
跟住灝瑜同豪自己走.我就同湯雞走!感覺有D怪怪地.成條路冇咩點出過聲!想扮開心刀吾得!
可能有D人吾中意我既性格.因為.有咩我刀吾會講出口!
1吾開心就吾出聲.又或者發脾氣.其實我刀吾想!你問我點解吾開心.
我又吾講!系要你地估到.我先話系!柑日真系勁吾開心!連我自己刀嚇佐1跳!
柑次番屋企.我竟然吾驚搭升降機!平時就1定會疑神疑鬼.番到屋企.黑蚊蚊.
居然可以吾開燈.仲要系得自己1條友!1句講哂!柑日既心情差到冇得再差!
|
|
[♥]`,'p0ztime:2009-11-22 07:53 PM
[★]'`,i♥c0mz(!) [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | ... | 731 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|