|
|
♥My Life♥ t0dAy is->2009 年 11 月 11 日 星期三 
♥11/11 |
|
|
依家超愛上英文堂!可能D野我聽得明掛.
上堂勁抄筆記.傻佐!發覺D英文非常之易.其實MZ教緊既野.系咪應該系F.1,F.2教架呢!?
總系覺得F.3吾應該學D甘簡單既野!小息.俾個kAi子整跌哂D野.
仲系特登個隻囉.吾知佢咩事!整跌完仲若無其事!我刀吾想發脾氣架.條友真系好討厭.
其實佢系咪有過度活躍症架.嬲到D書刀吾理!
個時真系爆火囉!勁多書擺系張抬到.刀夠亂架拉!仲要整跌佢.真系有病就睇醫生拉.吾該!
lunCh.同灝瑜.wing去佐美孚食.1落車就已經行錯路.
唉唉!幾經辛苦.終於去到M記.見到蚊蚊佢地!又俾人話我食野個時個樣好幸福.
雖然我食野個時系好開心.但吾覺流露出依種表情.1路望住蚊蚊佢地食野.笑死.1路食1路笑!
之後食完就去廁所.出番黎又行錯路/3333\出佐商場.
吾識去番個小巴站.求其折架的士.點知條友吾識路.之後系甘搵個小巴站.
最終刀俾我搵到.我吾系路痴拉.哈哈!番到學校.
冇俾到遲到紙我地!吾知當吾當遲呢!上到課室門口.
見到勁大班人系到!成班冇課室入.xD電腦堂.同灝瑜玩玩火遊戲.好益智.xD嘻!
放學.要補數學!5條友坐埋1齊傾計.有詩.wing.肥羊.何佩雯
系到講鬼故.講刀冇所謂.死人何佩雯仲有系到嚇我!
勁尖叫囉系到!不過MZ刀吾理既!搞到我吾敢番屋企.當我勁專心甘聽緊!
又俾人嚇.凸!正衰人!話甘快5點半.甘就heA佐成粒鐘.又冇點名.
早知去睇湯雞打波拉!搞到我睇吾到.吾緊要.人不在.但心還在.xD放佐同魚仔餅佢地.
1齊行落麗瑤.行落去個時仲講緊!成班癲婆系到叫!真系超驚囉!
跟住就同何佩雯.wing1齊行落葵芳.行佐陣就番屋企.
幸好有人同我1架升降機姐!呵呵.鬆番口氣!
|
|
[♥]`,'p0ztime:2009-11-11 10:33 PM
[★]'`,i♥c0mz(!) [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | ... | 731 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|