|
|
♥My Life♥ t0dAy is->2009 年 11 月 9 日 星期一 
♥9/11 |
|
|
柑日派佐eng卷拉!勁吾開心囉.42/100.差8分炸!
如果我溫佐生字我1定會合格.其實我溫哂.識串架拉!但吾識解/3333\
失敗!爆爆爆爆爆吾開心囉!竟然連eng刀吾合格.
PE堂.同3個變態婆入埋同1格換3!
4圍摸人.之後俾人調佐條P褲過隔離.好采冇人姐!
PE堂打毛球.打到出哂汗.攰到死.lunCh.去佐梁姑娘到食.有冷氣嘆.y0!
放學又走佐去夾bAnd.俾牙sie搞到頭刀大埋!
慢慢分析得.柑日俾上次好!終於定到全首.
但仲有D甩甩漏漏!終於吾洗牙sir系我隔離.自己刀識彈拉>_______<
6點半.牙sir走佐.之後個4條友吾俾我走.話我拍子吾岩!
開埋拍子機刀吾掂.俾佢地玩死.但又好鬼搞笑w0.到最後.先知道.
原來吾關我事.系佢地俾我份譜吾岩囉.明明系8分音符.
佢又彈個16分音符出黎.甘我既拍子緊系吾岩拉!解釋俾佢地聽.佢地又吾明!
可惡.好采最後刀搞番掂!4條友圍住幫我打拍子.
其實我系咪浪費你地既心血呢/33333\..好采我吾系最差既1個.xD
搞個拍子搞到7點!要你等佐甘耐T^T我刀吾想架!系佢地吾俾我走V.V
行落去個時甘沉默.搞到我驚驚地!行行下又播音樂系到唱歌xD.
緊張既氣氛終於冇佐拉!點解你可以唱得甘好聽架/口\(自卑中)
柑晚的感覺真好!番到屋企刀7點半.
★有你在的地方 我總感覺很窩心
日子像旋轉木馬 在腦海裡轉不停
出現那些你對我好的場景
★還記得第幾天mA!?★
♥44dAys♥
|
|
[♥]`,'p0ztime:2009-11-09 09:54 PM
[★]'`,i♥c0mz(!) [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | ... | 731 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|