|
|
♥My Life♥ t0dAy is->2009 年 11 月 4 日 星期三 
♥4/11 |
|
|
柑朝凍到吾肯起身-v-張床實在太暖拉>__________<
系大窩口搭車番學.落佐車.等埋湯雞.就番學lu^___________^
eng堂.派佐份listening.24/57.吾合格T^T.
通識又派卷.35/45.有點失望-/\-.科學堂超眼訓.訓著佐.
中文堂.上上下.無拉拉好似周身吾舒服甘.
已經FEEL到D野.個肚開始愈黎愈痛.原來系胃痛.
痛痛下.又加埋食道抽筋.痴線架.痛到我痴線.
lunCh仲痛緊.系學校食.痛下吾痛下甘.格硬食埋D野去.
死人定定系甘引我笑.痛到我死.
上到課室.又有D衰人特登引我笑.好衰牙/口\
跟住就中史拉.咪埋眼.冷靜佐陣.吾痛lu.
之後派卷.要我行出去.又痛過.仲痛得勁佐TIM.
個水樽俾我整到變哂形.太痛拉.種感覺系痛到想死!
上電腦堂.又吾痛拉.好玩野.所以電腦堂上得好開心.
點知.湯雞開佐段鬼片.隻野突然彈出黎.嚇到我死.差D喊.
激動過頭.又痛番.正衰人.之後個人放鬆番.
又吾痛lu.放學.又痛過.痛佐陣又吾痛.想玩死人咩\口/
諗番起上1次胃痛.攤佐系張床到.行刀行吾到.真慘.
柑次仲勁過上次.唉唉.以後刀吾敢吾食早餐拉!
番到屋企.見到勁多野食.爆開心.毀滅哂佢地.哈哈.
有種幸福既感覺>________<傻佐.吾洗理我.xD
之後走佐去練琴.隻手指尾仲系痛痛地.
練完.無聊過頭.自己走佐去行街.-V-又吾系行得耐w0.
自己行有自己行既好處.嘻嘻.自己想行邊就行邊.
之後.番到grAndmA到.見到堂家姐黎佐.非常之驚訝.
伯娘話我高佐牙.勁開心.隻眼即時發光.xD
又話我瘦佐.個個見親我刀話我瘦佐.我刀好想肥D.
但食極吾肥.冇辦法V.V依家太瘦拉!
|
|
[♥]`,'p0ztime:2009-11-04 10:27 PM
[★]'`,i♥c0mz(!) [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | ... | 731 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|