♥My Life♥ t0dAy is->2009 年 10 月 26 日 星期一
柑天天氣是-> 柑朝.食完野走去跑步.攰死!又黑佐拉.嗚嗚. 下午.又走佐去圖書館又有人走黎搵我 個個星期刀去圖書館.就黎去厭拉/3333333\ 下次轉地方.呵呵.刀吾緊要拉.有你陪就得了! 番到屋企.系到開住音樂溫書.吾溫真系吾掂. 上堂又聽吾明.唯有靠自己溫拉! 諗番起上年.對住份數學同歷史份卷. 1題刀吾識做.個種感覺真系.....勁無助.冇理由攞個零分番黎架! 所以1定1定要溫書.還是醉愛英文.中文.還可以吧. 數學.收得.歷史溫到頭刀大埋.唉.加油吧 謝謝你對我付出的愛 30天
柑天天氣是->
柑朝.食完野走去跑步.攰死!又黑佐拉.嗚嗚. 下午.又走佐去圖書館又有人走黎搵我 個個星期刀去圖書館.就黎去厭拉/3333333\ 下次轉地方.呵呵.刀吾緊要拉.有你陪就得了! 番到屋企.系到開住音樂溫書.吾溫真系吾掂. 上堂又聽吾明.唯有靠自己溫拉! 諗番起上年.對住份數學同歷史份卷. 1題刀吾識做.個種感覺真系.....勁無助.冇理由攞個零分番黎架! 所以1定1定要溫書.還是醉愛英文.中文.還可以吧. 數學.收得.歷史溫到頭刀大埋.唉.加油吧
謝謝你對我付出的愛 30天
[♥]`,'p0ztime:2009-10-26 06:39 PM [★]'`,i♥c0mz(!) [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]