♥My Life♥ t0dAy is->2009 年 10 月 21 日 星期三
柑天的天氣->還可以吧! 柑日同湯雞1齊番,之後見到哨牙.就1齊番學拉. 點知入到學校門口.竟然話我聽遲到.睇番部電話.遲佐1分鐘. 見到D人仲上緊班房.O哂.甘刀遲.第4次了! 小息.勇猛恆走佐入黎我班房.話傾夾bAnd D野. 傾佐1陣刀吾夠.佢竟然吾理我.走佐去溝女. 之後發現有支筆吾見佐.系人刀估到系邊個偷架拉. 死人葉德威.筆刀偷.冇D大志. 偷甘多筆.攞黎賣咩.痴痴地線. 之後同牙SIR講.先識攞番出黎.依D咪叫攞黎賤囉. lunCh.同明明.灝瑜走落麗瑤食.之後1佐定定個到搭抬. 笑死我拉.個電話就黎爆.要用兩部電話先得. 電腦堂.又走佐去後面坐了.不過冇得開電腦.keyboArd刀玩餐飽. 初初用keyboArd到打字同湯雞講野. il0vey0u.Do y0u l0ve me?!跟住就用黎串灝瑜. 之後4條友系到玩.xDDDD.話甘快就落堂. 放學.又要留堂.留半粒鐘.知道佐好多秘密.希望吾系真架拉! 跟住同湯雞走.系麗瑤heA佐半粒鐘. xDDDDD.之後就番屋企拉^________^ 過埋柑個星期6.我1定要好好溫書.好好練琴>口< ♥聽到你的心跳聲.猶如聽見動聽的音樂♥ ♥柑天既感覺真好.挺有安全感的♥ ♥擁抱時.感受到你的體溫♥ ♥25DAY♥
柑天的天氣->還可以吧!
柑日同湯雞1齊番,之後見到哨牙.就1齊番學拉. 點知入到學校門口.竟然話我聽遲到.睇番部電話.遲佐1分鐘. 見到D人仲上緊班房.O哂.甘刀遲.第4次了! 小息.勇猛恆走佐入黎我班房.話傾夾bAnd D野. 傾佐1陣刀吾夠.佢竟然吾理我.走佐去溝女. 之後發現有支筆吾見佐.系人刀估到系邊個偷架拉. 死人葉德威.筆刀偷.冇D大志. 偷甘多筆.攞黎賣咩.痴痴地線. 之後同牙SIR講.先識攞番出黎.依D咪叫攞黎賤囉. lunCh.同明明.灝瑜走落麗瑤食.之後1佐定定個到搭抬. 笑死我拉.個電話就黎爆.要用兩部電話先得. 電腦堂.又走佐去後面坐了.不過冇得開電腦.keyboArd刀玩餐飽. 初初用keyboArd到打字同湯雞講野. il0vey0u.Do y0u l0ve me?!跟住就用黎串灝瑜. 之後4條友系到玩.xDDDD.話甘快就落堂. 放學.又要留堂.留半粒鐘.知道佐好多秘密.希望吾系真架拉! 跟住同湯雞走.系麗瑤heA佐半粒鐘. xDDDDD.之後就番屋企拉^________^ 過埋柑個星期6.我1定要好好溫書.好好練琴>口<
♥聽到你的心跳聲.猶如聽見動聽的音樂♥ ♥柑天既感覺真好.挺有安全感的♥ ♥擁抱時.感受到你的體溫♥ ♥25DAY♥
[♥]`,'p0ztime:2009-10-21 07:55 PM [★]'`,i♥c0mz(!) [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]