|
|
♥My Life♥ t0dAy is->2009 年 10 月 12 日 星期一 
♥12/10 |
|
|
柑日同佢1架車.xD最衰冇位坐拉>333333333<
第1堂就ENG堂.愈黎愈中意上ENG堂拉!可能D野聽得明掛!
之後中文堂.訓教教豬`坐依個位真系悶到抽筋!
好想坐番去後面.4條友1齊傾計.4條友1齊俾人罰>________<
不過.柑個學年刀冇可能發生架拉/33333\冇可能調番去後面架拉.
吾緊要.雖然個人吾系到.但個心仲系到的.xD
PE堂.愈黎愈僧上拉.悶到死教埋D野.
擺明DUM時間拉.系甘叫人示範`好想打排球\______/
食飯個時.系甘俾人整囉.可惡.成日講埋D變態野.好威咩!?
成個變態佬甘.雖然你不嬲刀系!賤男1大個!
D&T堂.部電腦麻煩刀不得了!發脾氣\_______/
之後有人同我講佐句野.開心哂.xD>______<
通識.話甘快就過佐lu.之後好快就放學.超吾想囉.
5時先夾.又要系到企.系到睇人打籃球.超勁囉D人.
之後牙哥放佐.y0.有人陪我了!呵呵
不過佢好衰囉.無拉拉嚇人.你好野-33333333333-
到佐5點.有人同我講柑日吾洗夾.omg.
姐系玩野.第佐成粒鐘.本來可以同佢放架mA.
搞到要同牙哥走/3333333\不過算拉.吾緊要.
至少俾我知道佐個秘密xD.知你者莫我也.
俾我睇穿哂.無話可說呢.xD.仲想呃我.搵藉口.正衰人.
之後同牙哥搭42C番屋企.好采有人陪-33333333-
♥1天1句我愛你♥
♥愈愛你.愈怕失去你.千萬不要有這1天♥
細佬生日快樂.大個仔吾好成日發脾拉>________<
|
|
[♥]`,'p0ztime:2009-10-12 07:13 PM
[★]'`,i♥c0mz(!) [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | ... | 731 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|