|
|
♥My Life♥ t0dAy is->2009 年 10 月 15 日 星期四 
♥運動會第2天>_______< |
|
|
柑日本來諗住同佢食埋早餐先去運動場.點知.
我吾知醒.6點8先起身.7點2先搞掂好.落到葵芳已經7點半.食吾到拉>________<
柑日冇遲到.呵呵.柑日吾知咩事系甘同灝瑜嘈囉-3333333-
1番到去就嘈.之後冇事.就放lunCh個時又嘈多次.
真系好火囉.我地冇事拉.又到芯同蚊蚊.又系為佐個D野.
lunCh.食大家樂.系個商場同灝瑜迷路.
帶住芯芯搵WC.系甘兜黎兜去.去完WC又吾識路番去大家樂-333333333333-
之後買野去運動場食.食哂刀吾夠飽.>_________<
放佐.又同佢1齊放:D.系青衣.又skip佐勁多班車!之後到佐麗景.
又系到企企企企企企.又skip佐爆多架車.仲多過上次.吾知有冇10架呢:)
之後.竟然.......之後佢癲佐囉.系甘系到笑.好搞笑囉.
雖然我刀非常之吾冷靜.但冇佢甘嚴重.xD成個地鐵站D人系到望住哂.
勁樣衰.即刻行去第到.仲好記得當時既情形.
永遠刀吾會忘記^_____________^5點3.先搭地鐵到大窩口.又黎多野.哈哈.
5點半佢就搭地鐵走佐lu/333333333333\
♥你的初吻飛走了♥
♥這種感覺還是第1次♥
|
|
[♥]`,'p0ztime:2009-10-15 06:46 PM
[★]'`,i♥c0mz(!) [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | ... | 731 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|