♥My Life♥ t0dAy is->2009 年 10 月 24 日 星期六
柑天的天氣->too h0t. 琴晚捱眼訓捱到12點!就系想SD個SMS俾你.做第1個同你講生日快樂既人 .點知你個衰人訓著佐\口/.勁難捱.攤佐系張床到又吾訓得. 咪埋眼刀吾得.1咪既話就會即刻訓著.終於到12點了.xDDDD SD完即刻訓佐.1點又無拉拉起佐身.睇下你有冇回SMS.點知.系冇的. 柑朝6點又起佐.系到等你個SMS.等到10點. 有人SD SMS黎.但不是你!失望極了.12點到.未食飯就訓著佐.成晚冇咩點訓過. 1點到起佐身.食野.食完野就去練下琴.2點幾就同壽星仔去佐葵芳. 勁玩野.公園又勁多人.於是壽星仔提意佐件超級無聊既事.就系行上麗瑤. 估吾到仲有人無聊過我.xDDD 以後吾洗驚系你面前做無聊野.俾你笑拉.嘻嘻.原來行上去系甘攰既/33333333\ 又去佐停車場.系入面好玩野囉.xDDD甘就過佐個超級簡單既生日拉! 無旦糕.希望你中意依兩份禮物拉!可能好多人刀覺得.依個生日最平凡不過.同平時冇咩分別. 但對於我地兩個黎講.依個生日.好有意義.柑日靜系陪得你1粒鐘. s0r牙.我刀知吾夠架拉.但我覺得柑日好滿足!冇辦法拉. 鬼叫下星期叫UT咩.搞到媽吾俾出街.柑日刀系偷出架炸>_________< 平時偷出街刀好驚.但柑日冇.仲玩到好輕鬆.至小.冇成日睇時間. 這就是愛惰的力量吧.xDDDDD 我要你每年生日刀要同我過^___________^ ♥我相信.只有你.才會跟我做這些傻事.不會說我無聊.因為.你比我更無聊.xD♥ 就讓我們1起傻下去 老公.竹你.生日大大大大大快樂. 28DAY
柑天的天氣->too h0t.
琴晚捱眼訓捱到12點!就系想SD個SMS俾你.做第1個同你講生日快樂既人 .點知你個衰人訓著佐\口/.勁難捱.攤佐系張床到又吾訓得. 咪埋眼刀吾得.1咪既話就會即刻訓著.終於到12點了.xDDDD SD完即刻訓佐.1點又無拉拉起佐身.睇下你有冇回SMS.點知.系冇的. 柑朝6點又起佐.系到等你個SMS.等到10點. 有人SD SMS黎.但不是你!失望極了.12點到.未食飯就訓著佐.成晚冇咩點訓過. 1點到起佐身.食野.食完野就去練下琴.2點幾就同壽星仔去佐葵芳. 勁玩野.公園又勁多人.於是壽星仔提意佐件超級無聊既事.就系行上麗瑤. 估吾到仲有人無聊過我.xDDD 以後吾洗驚系你面前做無聊野.俾你笑拉.嘻嘻.原來行上去系甘攰既/33333333\ 又去佐停車場.系入面好玩野囉.xDDD甘就過佐個超級簡單既生日拉! 無旦糕.希望你中意依兩份禮物拉!可能好多人刀覺得.依個生日最平凡不過.同平時冇咩分別. 但對於我地兩個黎講.依個生日.好有意義.柑日靜系陪得你1粒鐘. s0r牙.我刀知吾夠架拉.但我覺得柑日好滿足!冇辦法拉. 鬼叫下星期叫UT咩.搞到媽吾俾出街.柑日刀系偷出架炸>_________< 平時偷出街刀好驚.但柑日冇.仲玩到好輕鬆.至小.冇成日睇時間. 這就是愛惰的力量吧.xDDDDD 我要你每年生日刀要同我過^___________^ ♥我相信.只有你.才會跟我做這些傻事.不會說我無聊.因為.你比我更無聊.xD♥ 就讓我們1起傻下去 老公.竹你.生日大大大大大快樂.
28DAY
[♥]`,'p0ztime:2009-10-24 06:40 PM [★]'`,i♥c0mz(!) [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]