MINIZOE:)

My Life  t0dAy is->2009 年 10 月 24 日  星期六   晴天

 
24/10
 

柑天的天氣->too h0t.

琴晚捱眼訓捱到12點!就系想SD個SMS俾你.做第1個同你講生日快樂既人
.點知你個衰人訓著佐\口/.勁難捱.攤佐系張床到又吾訓得.
咪埋眼刀吾得.1咪既話就會即刻訓著.終於到12點了.xDDDD
SD完即刻訓佐.1點又無拉拉起佐身.睇下你有冇回SMS.點知.系冇的.
柑朝6點又起佐.系到等你個SMS.等到10點.
有人SD SMS黎.但不是你!失望極了.12點到.未食飯就訓著佐.成晚冇咩點訓過.
1點到起佐身.食野.食完野就去練下琴.2點幾就同壽星仔去佐葵芳.
勁玩野.公園又勁多人.於是壽星仔提意佐件超級無聊既事.就系行上麗瑤.
估吾到仲有人無聊過我.xDDD
以後吾洗驚系你面前做無聊野.俾你笑拉.嘻嘻.原來行上去系甘攰既/33333333\
又去佐停車場.系入面好玩野囉.xDDD甘就過佐個超級簡單既生日拉!
無旦糕.希望你中意依兩份禮物拉!可能好多人刀覺得.依個生日最平凡不過.同平時冇咩分別.
但對於我地兩個黎講.依個生日.好有意義.柑日靜系陪得你1粒鐘.
s0r牙.我刀知吾夠架拉.但我覺得柑日好滿足!冇辦法拉.
鬼叫下星期叫UT咩.搞到媽吾俾出街.柑日刀系偷出架炸>_________<
平時偷出街刀好驚.但柑日冇.仲玩到好輕鬆.至小.冇成日睇時間.
這就是愛惰的力量吧.xDDDDD
我要你每年生日刀要同我過^___________^

我相信.只有你.才會跟我做這些傻事.不會說我無聊.因為.你比我更無聊.xD
就讓我們1起傻下去
老公.竹你.生日大大大大大快樂.

28DAY

[]`,'p0ztime:2009-10-24 06:40 PM
[]'`,ic0mz(!) [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



Jaimepuit
暱稱: ★!SiuSiuzOe;]
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2019-08-12
2019-08-03
2019-06-24
馬拉松
2018-12-17
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客