♥My Life♥ t0dAy is->2009 年 10 月 23 日 星期五
柑天的天氣-> 柑日又吾記得佐量體溫.陰公.lunCh.食佐爆多野.囉米雞.餃子同燒賣. 飲佐包果然系.食完.隔佐陣先發現自己食特佐. 食完勁想訓覺.歷史堂.訓著佐.俾牙SIR叫醒. 再訓過.之後佢拉我條辮.嗚嗚!玩野咩.拉佐兩次.之後系到笑我 跟住又到delAy sir堂.好衰囉佢. 有人份工作紙俾人改既時候.俾人畫花佐.之後走黎鬧我.話.系咪你畫既. 我O哂.我話吾系.佢話答我.D字同你1樣.仲吾認. 之後我話.下.我冇畫過囉.之後牙ling認佐.勁樣衰囉佢.D字全完吾似我囉. 系刀要話我.有病的!之後.我想去廁所.竟然吾俾我去. 勁急囉.成堂唸經甘樣.好急牙好急牙好急牙.嘈住D隔離左右. 凸佢牙.落佐堂先俾.忍佐兩堂. 之後同牙ling拎佐去後面.個牙SIR又話我抄功課.哪有!? 又吾見佢話牙ling.我話冇. 佢就話睇住你拎轉後面仲話冇.我就話.拎轉後面問人功課炸w0. 跟住再話.次次刀系話我既.又吾見你話下其他人.(發脾氣中)條友就行開佐. 原來佢驚人發脾氣多過串佢-v- 條友擺明針對我拉.刀吾知我做錯D咩.痴線的! 之後放學同哨牙B1齊去佐留堂班. tim0thy坐我後面.哨牙b坐我隔離.好煩囉兩條友. 系甘講D淫野.之後講講下又系到講周校工.笑到我肚痛. 5點半就走lu.湯雞等埋我.xD.1齊行落葵芳.1路走1路笑. 笑到停吾到口.我刀吾知點解-0- 番到屋企.食完飯.繼續整番個本野.差DD炸>_______< 總系覺得整得吾夠完美.整佐兩星期.我承認我系冇藝術細胞/33333\ 為佐本野.搞到我地嘈佐.1心諗住俾個驚喜你.點知... 難道你到依家刀吾知我當你系咩.個時勁想喊. 已經眼溼溼.諗住同你傾到12點.點知`因為嘈佐.你依家仲0ff埋.得自己1個0n住. 刀冇意思拉!好心痛.吾講你知.刀系想俾個驚喜你. 點知吾領情.算拉.唉!我永遠只會令人失望.只會令人不快樂. ♥誰人曾理過我的感受♥ ♥只想令你快樂.這麼基本的事情也辦不到♥
柑天的天氣->
柑日又吾記得佐量體溫.陰公.lunCh.食佐爆多野.囉米雞.餃子同燒賣. 飲佐包果然系.食完.隔佐陣先發現自己食特佐. 食完勁想訓覺.歷史堂.訓著佐.俾牙SIR叫醒. 再訓過.之後佢拉我條辮.嗚嗚!玩野咩.拉佐兩次.之後系到笑我 跟住又到delAy sir堂.好衰囉佢. 有人份工作紙俾人改既時候.俾人畫花佐.之後走黎鬧我.話.系咪你畫既. 我O哂.我話吾系.佢話答我.D字同你1樣.仲吾認. 之後我話.下.我冇畫過囉.之後牙ling認佐.勁樣衰囉佢.D字全完吾似我囉. 系刀要話我.有病的!之後.我想去廁所.竟然吾俾我去. 勁急囉.成堂唸經甘樣.好急牙好急牙好急牙.嘈住D隔離左右. 凸佢牙.落佐堂先俾.忍佐兩堂. 之後同牙ling拎佐去後面.個牙SIR又話我抄功課.哪有!? 又吾見佢話牙ling.我話冇. 佢就話睇住你拎轉後面仲話冇.我就話.拎轉後面問人功課炸w0. 跟住再話.次次刀系話我既.又吾見你話下其他人.(發脾氣中)條友就行開佐. 原來佢驚人發脾氣多過串佢-v- 條友擺明針對我拉.刀吾知我做錯D咩.痴線的! 之後放學同哨牙B1齊去佐留堂班. tim0thy坐我後面.哨牙b坐我隔離.好煩囉兩條友. 系甘講D淫野.之後講講下又系到講周校工.笑到我肚痛. 5點半就走lu.湯雞等埋我.xD.1齊行落葵芳.1路走1路笑. 笑到停吾到口.我刀吾知點解-0- 番到屋企.食完飯.繼續整番個本野.差DD炸>_______< 總系覺得整得吾夠完美.整佐兩星期.我承認我系冇藝術細胞/33333\ 為佐本野.搞到我地嘈佐.1心諗住俾個驚喜你.點知... 難道你到依家刀吾知我當你系咩.個時勁想喊. 已經眼溼溼.諗住同你傾到12點.點知`因為嘈佐.你依家仲0ff埋.得自己1個0n住. 刀冇意思拉!好心痛.吾講你知.刀系想俾個驚喜你. 點知吾領情.算拉.唉!我永遠只會令人失望.只會令人不快樂.
♥誰人曾理過我的感受♥ ♥只想令你快樂.這麼基本的事情也辦不到♥
[♥]`,'p0ztime:2009-10-23 11:18 PM [★]'`,i♥c0mz(!) [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]