|
|
♥My Life♥ t0dAy is->2009 年 11 月 6 日 星期五 
♥6/11 |
|
|
柑朝吾知醒.勁趕時間.琴晚食得太飽.訓得好好.xD.
可惜柑日要甘早起身!中文.眼訓死拉!VA堂變態的.教埋D吾知咩野.
以為結束佐上次個課題.會教D好玩D既野拉!點知仲無聊.
VA堂吾系應該畫下畫.做下手工甘架咩!好僧VA堂.
死AK堂堂系到發癲.刀吾知系咪心理吾平衡.
勁眼訓囉.lunCh同灝瑜撐抬腳.xD.落佐麗景食.
之後羅鎮豪班人無拉拉行過黎玩野-V-吹脹.
食完野.就去佐間面包店.想買包食.但食吾落.
之後去佐7仔.買佐枝我最愛既野飲.跟住食佐雪糕.
飽到癲.連續3堂個牙sir刀冇番.y0.調位.點知俾人發現佐-3333333-
上堂.大獲.肚仔有D吾舒服.吾肚痛刀幾難.
飲佐碗湯.1杯可樂.雪糕.檸檬水.吾肚痛刀幾難.
過佐1陣就冇野拉.xD.之後系甘狂作文.
寫佐勁多字.哈.好中文作文!有靈感既時候-,-
放學.同湯雞放.好開心喔>________<.我刀吾知點解!
柑日系你既舊歷生日.嘻.生日快樂喔.真正15歲了^______^
柑個生日過得開mA!?
你地可吾可以煩小陣牙!?依個無拉拉彈句出黎.
個個又彈句出黎.覺得依個屋企好煩囉.
吾嘈交就黎煩我.1個刀算.仲要3個.
明知我愈叫愈吾做架拉.你嘈黎刀冇用.你認為我會理你咩?!
俾1分鐘我靜下得吾得.好享受冇人既屋企.
播住音樂.睇書.好正.佢地1系到.依種氣氛就冇佐.
1系開到電視勁大聲.1系就嘈交.想點!?
成日逼我.好僧人逼我囉.你吾逼我.我反而自動自覺去做.
好想要D自由空間囉.出街既時候電話響不停.想點先!?
成日話屋企系最溫暖.溫暖過度.熱死人!
咩小事刀可以嘈1餐.好想要個寧靜既環境.
吾需要24小時.每日1個鐘就夠拉!
或者我既性格系比較固執掛!(其實我吾系好覺.吾知點解個個刀系甘講)
|
|
[♥]`,'p0ztime:2009-11-06 09:58 PM
[★]'`,i♥c0mz(!) [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | ... | 731 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|