|
|
♥My Life♥ t0dAy is->2009 年 11 月 25 日 星期三 
♥朋友* |
|
|
其實.我可以點做?!死得不明不白!我做錯佐D咩?!有錯.我1定會認.
但我柑次真系冇錯!無奈囉.火警之後就搞成甘!
我冇吾理你牙!本來4個傾得好地地.1下子就搞成甘.系個時我刀冇吾理你!
轉個頭同你講野就吾理我.系甘fing開我隻手.
我已經極有耐性.超辛苦.
對住我同另1個人既態度不1樣.灰爆!電腦堂勁喊囉.
重色輕友!?我有咩!?好吾中意人甘睇我.吾明點解最重要既人.
反而傷得我最深!未曾擁有.便不會失去!失戀刀未試過甘灰.
請勿對我不愀不睬!寧願你大發雷霆.
Twins-朋友仔
最多握握手 一起散散步
你大量 你寬容 你是未來濱崎步
無論是為什麼都好 首先最錯我的態度
懊悔昨日那麼嘈
然後在霎時之間想起我父母
我也不想記起 為當天襯衫似你
便心急妒忌 其實我 都很小器 對不起
只因常常在你附近 便拿著你出氣
*原來朋友仔感情再天真
亦是我永遠也會愛惜的人
明日愛他人 也記住學會不要緊
原來朋友比戀人更高分
亦讓我開始懂得不記恨 若大家 都敏感
我更要永遠記得拒絕再因小事怪人
為何沒有這條校訓 *
再次握握手 只想你以後
有眼淚 放心流 冷淡令人很難受
無論日後路怎麼走 彼此老友角色似舊
以後在動氣關頭
回望著這場爭吵想想 也很醜
像望著自己的至親 往往太奮勇鬥嘴
以後再不懂事過人 如何共我戀人熱吻
|
|
[♥]`,'p0ztime:2009-11-25 10:09 PM
[★]'`,i♥c0mz(!) [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | ... | 731 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|