|
|
♥My Life♥ t0dAy is->2009 年 11 月 25 日 星期三 
♥25/11 |
|
|
柑日真系爆爆爆爆爆吾開心囉.why!?
通識堂.冇心聽書!勁眼訓!之後又同灝瑜嘈交.
成日做咩刀提吾起勁!下次lunCh吾好再整D甘既野出黎!
連續幾日刀系甘.真系食吾落飯!OMG.
電腦堂喊到癲鬼佐[上篇日記]
放學測通識.之後補數學.同小儀傾下計.甘就落堂了!
跟住同湯雞走!突然咩煩惱刀冇哂!
攬住你個時超想訓!1黎好眼訓.咩刀吾想諗.
而且好有安全感!我會記住你同我講過既說話>________<
柑日既感覺好複雜.又開心.又吾開心.
番到屋企.織佐陣頸巾.跟住訓著佐.
太攰拉.柑日喊完黎!好希望.我地既友誼吾會變.
|
|
[♥]`,'p0ztime:2009-11-25 10:26 PM
[★]'`,i♥c0mz(!) [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | ... | 731 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|