|
|
♥My Life♥ t0dAy is->2009 年 12 月 2 日 星期三 
♥2/12 |
|
|
柑朝俾人捉裙囉.有病的!明明買佐架拉!不過未改好姐mA.
煩到死.搞到上hAll差D遲到\口/eng堂.灝瑜坐佐去我隔離.系甘同佢玩.xD
之後食佐兩粒細鋒俾我既香口膠.難食到嘔.
早知食1粒就算.牙膏味.之後狂飲水.搞到要去WC.
小息.湯雞教我做通識>_______<完成佐小小!等我第日刀吾做先.xD
通識堂調位.無奈-,-.溫sir話調位既時候已經有預感會調去個到.
發現我D預感愈黎愈準拉!科學堂個個量血壓量到好hAppy.
我就d0 h0mew0rk d0到好hAppy.到湯雞量個時先系最無奈.系甘俾人話..
中文.作文明明吾系甘既意思.明明系講緊朋友.
之後細鋒又話我講牙邊個.[其實刀有D系既.xD]lunCh.又是這樣.
每次也是如此.冇淡好食!因為要去梁姑娘到食.
唉!爆想退出囉.同D人完全吾岩channel.笑點仲低過我.
好笑嗎!?1D刀吾覺.唉唉!和諧大使.愈黎愈覺無聊!
最重要既系同D人吾岩傾囉!成日刀乞眼訓zzzzzZzzz!
電腦堂.正!xD.但我又開始吾正常了.你地吾笑我刀吾覺有野.仲衰過琴日-_________-
班主任堂訓著佐.1開始系托仕個頭訓.到我醒個時.
發現個頭已經掂佐落張抬到.真誇張`甘高難度既野刀做到..
放學.又要補數學!1開始呆坐.本來諗住同灝瑜去荃灣行街.
但delAy sir睇實.走吾到.跟住就同小儀4圍行-,-
5點3到.伍恆同恩走過黎問我柑日夾吾夾.甘就緊系夾拉!
即刻攞袋閃人.之後m!u又黎佐.個個系到heA-.-
跟住恩同m!u走佐.得番我同伍恆兩丁友-,-
D拍子搞極刀吾掂.到最後終於成功了.嘻嘻.
6點幾就走lu.y0mAn.吾知點解柑日心情好好w0.^_________^
|
|
[♥]`,'p0ztime:2009-12-02 09:19 PM
[★]'`,i♥c0mz(!) [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | ... | 731 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|