MINIZOE:)

My Life  t0dAy is->2009 年 12 月 24 日  星期四   晴天

 
平安夜快樂^____________^
 

20091221

柑日聖誕崇拜>_________<同湯雞1齊遲到/33333\
企佐好耐先有得上課室\33333/柑年刀冇咩好1食既.傷心V.V
之後Mz1人派張聖誕卡.跟住就俾人寫!幾好玩.
吾錯吾錯!放佐就去買bbqD野拉..

20091222

柑日學校旅行^_________^我竟然食佐好多野.
系甘燒系甘燒.>_____<最可惡既系.1粒芝士丸刀食吾到V.V
柑日GDGD超神經質.就黎俾佢笑死.成日做埋D意想不到既野.xD!
燒完野食就去佐海旁到坐.D水好清牙^____^好令>V<
跟住因為某D原因嬲佐湯雞.其實抓到你甘痛.我個心刀好痛架T^T
不過好快就冇野拉^___________^上佐車.扒佐系湯雞大脾訓.
大攰拉>__________<放學同明明慶祝生日^_________^
夜晚就'做冬'茵茵同小慧黎佐^_______^有野玩>_________<

同湯雞的.嘻

灝瑜b;D


20091224平安夜^V^

柑日算系最辛苦的1天了!有兩份禮物未搞掂>33333<
全日刀系到整.整到6點.先整完1份.好d0wn.
整得好辛苦/33333\D手指勁痛.本來以為柑日出吾到黎.
之後7點到.同我牙媽講落街練琴.跟住老公就黎佐搵我>__________<
好采準備佐兩份.另1份後補拉^_________^嘻!吾知你中吾中意份禮物呢!?
半粒鐘之後我就要番屋企拉V.V算是1齊過佐平安夜拉^V^.
雖然見得甘小.但刀好開心.可能因為.你肯黎搵我拉.嘻嘻!
食完飯.同屋企去佐沙田行街街.話買聖誕禮物^___________^
本來好開心的.BUT.我簡佐禮物.我牙媽又話依樣吾好個樣吾好.
搞到我刀冇哂MOOD.禮物吾系應該系我自己簡架咩?!運吉.
之後我吾肯番屋企.xD.我牙媽就買佐盒朱古力俾我.話遲D再簡過.
即刻開心番哂>______<留到屋企已經差吾多12點了!

柑個平安夜過得好快樂^_____________^
知道佐你有幾甘重視我.嘻!

[]`,'p0ztime:2009-12-25 12:41 AM
[]'`,ic0mz(!) [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



Jaimepuit
暱稱: ★!SiuSiuzOe;]
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2019-08-12
2019-08-03
2019-06-24
馬拉松
2018-12-17
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客