♥My Life♥ t0dAy is->2009 年 12 月 14 日 星期一
柑日心情不太好.吾知點解!小息好想發脾氣.可能因為吾夠訓. 之後D功課又未做哂.好忙!lunCh落佐葵芳食! 遲到-,-可惡!第6次拉!之後D&T堂.幾好玩>___________< 跟住嬲佐佢...真系好吾開心....跟住放學落佐麗瑤.xD. 之後番番上學校.夾bAnd.玩到癲鬼哂.. 又搞掂佐1首歌拉^_________^.彈彈下.又諗番起D吾開心既野.. 只怪自己心計吾夠人地高..夾最後個次.個個high哂. 完全聽吾到琴聲-.-打鼓個個勁大聲-.-走個時有人同我1架車.哈哈! 非常非常害怕v.v m!u對鞋.xD
柑日心情不太好.吾知點解!小息好想發脾氣.可能因為吾夠訓. 之後D功課又未做哂.好忙!lunCh落佐葵芳食! 遲到-,-可惡!第6次拉!之後D&T堂.幾好玩>___________< 跟住嬲佐佢...真系好吾開心....跟住放學落佐麗瑤.xD. 之後番番上學校.夾bAnd.玩到癲鬼哂.. 又搞掂佐1首歌拉^_________^.彈彈下.又諗番起D吾開心既野.. 只怪自己心計吾夠人地高..夾最後個次.個個high哂. 完全聽吾到琴聲-.-打鼓個個勁大聲-.-走個時有人同我1架車.哈哈!
非常非常害怕v.v
m!u對鞋.xD
[♥]`,'p0ztime:2009-12-14 10:46 PM [★]'`,i♥c0mz(!) [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]