|
|
♥My Life♥ t0dAy is->2009 年 12 月 17 日 星期四 
♥17.12 |
|
|
柑日超超超超超凍牙!好正xD.著到成隻腫甘>_____________<
數學堂派番份小測.仲以為吾合格TIM.lunCh.依佐超多野.4個之中最多-.-
飽到依吾落!最後刀系食哂.xD.之後就科學堂.訓覺.
訓得好林!.冬天特別中意訓覺.中文堂就好精神.
其實我知道跟住個堂系中文堂我先訓.廢事乞眼訓>_______<
之後兩堂中文刀系到玩.痴膠紙.笑死我.面刀紅哂.
柑堂個個刀好活潑^_______^哈哈!放學汁l0cker.要帶D書番屋企.
重死了!之後同老公放.去佐公園坐.系到傾傾傾傾傾計!
時間過得勁快囉.6點半就走人了!開心既時間過得特別快的>____________<
|
|
[♥]`,'p0ztime:2009-12-17 10:13 PM
[★]'`,i♥c0mz(!) [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | ... | 731 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|