|
|
♥My Life♥ t0dAy is->2009 年 9 月 9 日 星期三 
♥9/9 |
|
|
柑日差D遲到.好采冇.不過遲佐入禮堂.
煩到死.又系到講講講.
我地班又多1個人有豬流感拉.
搞到要全日帶口罩.熱到死.
柑日最好玩個堂.刀系中史堂.
同豬明玩過3關.勁搞笑囉.
佢系到讓我.之後話.win佐w0.好叻牙.
之後我以為自己真系win佐拉.
原來系佢讓我.-.-搞到我好似個小朋友甘.
電腦堂.火狗教.吾俾玩其他野.
系到check住哂.
未試過上電腦堂刀會黑眼訓.
放學.同青蛙講青蛙叔叔掰掰.之後俾佢啤.
個時個樣勁似青蛙囉.XD.
之後同灝瑜落佐荃灣.
買佐個隻鬆弛熊電話繩.[happiiii^___^!]
7點.去佐荃灣間雅博練琴.
哼.吾系靜系葵芳先牙雅博架囉.
咩態度牙.荃灣好好多.
練練下.屈親隻手指尾.痛痛.不過好快就冇事.
如果吾系就大獲拉.
|
|
[♥]`,'p0ztime:2009-09-09 09:23 PM
[★]'`,i♥c0mz(!) [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 249 | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | ... | 731 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|