|
|
♥My Life♥ t0dAy is->2009 年 9 月 11 日 星期五 
♥11/9 |
|
|
科學堂.上佐去實驗室.本來我地4個女仔1組既.之後豬明同湯雞入埋黎.俾佢地笑死.
好鬼搞笑囉佢地.柑日又吾知咩事.又系甘發脾氣.
好煩牙.有2個討厭既人囉.小息開始就吾正常拉.中文堂.
灝瑜去佐R班.得番我1個.之後同後面傾計.
好衰囉.俾人呃囉我.搞到我仲信到10足.葉德威超賤囉.
依家人地同緊你講野咩!?答咩嗲牙!?冇問題牙你!?
改埋D勁難聽既花名囉.刀吾明點解你吾洗留班囉.轉埋校就天下太平拉.
lunch小息俾王子同細鋒笑死.數學堂.劉SIR吾系到.XD
作埋篇文去.第1次見到青蛙叔叔發嬲.
驚驚地.又系俾葉德威整.灝瑜柑日又俾佢搞到吾開心.
佢真系害人不淺!
放學.同佐灝琴落葵芳行街.6點幾就落佐去學琴.
7點30彈完.自己番屋企勁驚囉.刀吾知系咪聽得鬼故多.
超敏感.搭緊升降機個時.無拉拉疾1疾.
聽到小小聲就神經過敏.
出升降機.見到兩把姐.D人系到哂姐.仲驚囉吾該.即刻走番屋企.
番到屋企.諗住同牙媽傾下計拉.
同佢講.我細路對我既態好差.完全吾當我系佢家姐.
刀吾知點解會甘.我甘樣同我牙媽講.
系想佢幫我諗有咩解決方法.佢話番我轉頭囉.話我吾好好教佢.
我可以點教牙!?依D野又關我事!?
我自問我好錫我細路.系咪1早我就吾應該甘錫佢!?
我依個家姐真系好失敗囉.種到佢甘樣.
仲俾牙媽話番轉頭.成日話我吾錫佢.我不知幾錫佢.我得佢1個細路炸.
我吾錫佢錫邊個牙!?成日叫我咩刀同你講.
依家你叫我點同你講牙.俾你話番轉頭.
系咪做大個個.就咩刀要入哂佢數!?好吾公平囉.
俾佢話完之後.走佐入房.熜佐燈.卷埋張被系到喊.估吾到冇人知我喊.
食完飯.系到玩電腦.我牙媽問我咩事吾開心.
佢竟然以為我為佐冇得玩電腦而吾開心囉.
我估吾到.原來連我牙媽刀吾了解我囉.又再喊過.打依篇日記.超辛苦.
1路打1路喊.1路諗.我可算是全世最失敗既家姐.
|
|
[♥]`,'p0ztime:2009-09-11 08:57 PM
[★]'`,i♥c0mz(!) [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 247 | 248 | 249 | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | ... | 731 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|