MINIZOE:)

My Life  t0dAy is->2009 年 9 月 12 日  星期六   晴天

 
12/9
 

柑本就冇人重視我.我刀系可有可無姐.我嬲.我吾開心.柑本冇人會理.
以為我系到發埋哂D大小姐脾氣.靜系識睇表面.有冇人知我既內心世界系點!?
好想離家出走.總有1天.我1定會甘做.
總有1日.我系會頂吾順.吾開心.刀系想有人錫.有人哄.成日以為我無理取鬧.
我小氣.咩刀嬲1餐.系我吾系囉.柑朝7點起身.勁吾想起囉.
1陣又系到亂諗野.系張床到HEA.HEA到10點先起身.無拉拉又系到喊.
食完lunch.又思覺失調.又喊過.我同我細路.屋企人系到嘈.得我牙叔幫我.
我牙叔由細細個開始.已經系好錫我.次次喊刀系無人知.吾想俾人知.
依排成日無拉拉系到亂諗野.除佐屋企既事.仲有好多事令我更煩.愈黎愈軟弱.我幾時開始變到甘?!
F.1.2個時學壞佐.你地又話我.F.3乖番.對我既要求就愈黎愈高.
我可以點做.好討厭F.3牙.我好聲好氣甘同人講野.人地對我既態度就1定會對我差.
咩我好好蝦咩!?我牙媽芍我細路態度超好.我細路對佢既態度超差.
仲惡過我牙媽.我同我牙媽講.點解你吾鬧佢牙.佢點可以甘對你架!?佢依家連你刀吾驚.
我牙媽就鬧番我.話點解你又吾教好佢呢!?我只不過系同佢傾下姐.點解要甘對我w0!?
我細路對佢既態度甘差.佢就錫哂佢.甘我呢!?我對人好.點解會冇人對我好!?
以前.我好單純.咩刀信哂人.但系.就系因為甘.成日俾人出賣.俾人蝦.搞到我依家.成日刀懷疑1大餐.
變得好惡.吾想再俾人呃.俾人蝦.你對人好.人地未必會對你好.
系咪因為我易心軟.所以可以甘對我.系咪因為我第2日就會吾記得哂D野.
就覺得.就算甘對我.我刀會原諒你.所以就要甘對我!?
咩我既外表好堅強咩!?我吾覺w0.點解你地會忍心甘對我!?
依件事.已經系第2日.點解我仲要甘耿耿於懷!?就系因為你地傷得我太重.
我系女仔黎架.刀會有軟弱既時候架.系依個世界上.仲有邊個系信得過架!?
點解連屋企人刀要同我斤斤計較?!屋企人系最好的嗎!?朋友信得過嗎!?
情人.真的會1生陪伴你嗎!?吾通真系人不為己.天諸地滅?!以前.我對人.仲好過對自己.
但依家.已經吾得拉.咩刀系以前以前以前.我發覺.自己已經變佐拉.
吾再單純.吾再天真拉.系你地1手造成!

[]`,'p0ztime:2009-09-12 12:29 PM
[]'`,ic0mz(!) [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



Jaimepuit
暱稱: ★!SiuSiuzOe;]
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2019-08-12
2019-08-03
2019-06-24
馬拉松
2018-12-17
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客