|
|
♥My Life♥ t0dAy is->2009 年 9 月 22 日 星期二 
♥22/9 |
|
|
柑日早佐勁多番學校.XD.落佐葵芳搭小巴.竟然冇暈車浪w0.好勁牙我.^__________^
第1堂.地理.去佐地理室上課.系到傾計-V-發現佐1件超級超級樣衰事件.唉`
小息.俾班男仔笑死`有人俾我淋水.XP.鬼叫佢甘多野講牙.牙sir黎到仲搞笑囉.
笑到肚痛囉吾該.搞到喉嚨痛-__________-.之後.同豬明玩過3關-333-系甘打和.
科學堂有人俾人收電話.真慘./_______\.搞到我依家上堂吾敢玩電話`
eng堂.好俾心機甘上.識答勁多問題.呵呵!之後落佐麗景.美心食飯.
叫佐個勁難食既餐-333333-食靜佐.走個時.搭小巴.又暈車浪了.辛苦死人咩.
上上下堂.勁想去廁所.問佐牙sir 3次.佢先俾.側邊D人又系到噓w0.討厭到爆.
番黎之後.D人問我系咪舒服哂.又講D野]引我笑.又再肚痛=_______=.
之後湯雞同豬明又講講講講.搞到我笑到停吾到口.佢地個樣刀好搞笑.
發現.坐依個位.愈黎愈好玩拉.^0^跟住就去HALL.坐系到.諗番起.岩岩佢地D搞笑野.
D人以為我無拉拉系到傻笑:D柑次既週會好好睇.有人跳HIP HOP.
好型牙佢地.哈哈.話甘快就放學了.我好似刀病病地.無拉拉喉嚨痛.
不過食完藥.過佐陣.就冇事了.嘻嘻.柑日好開心牙.
系甘狂笑.如果日日刀好似柑日甘.甘就好拉.!
|
|
[♥]`,'p0ztime:2009-09-22 09:47 PM
[★]'`,i♥c0mz(!) [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 236 | 237 | 238 | 239 | 240 | 241 | 242 | 243 | 244 | 245 | ... | 731 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|