♥My Life♥ t0dAy is->2009 年 9 月 21 日 星期一
柑日番學遲到.可惡的.早知搭前面架車.熱到我爆炸拉`討厭牙.竟然會遲到.嗚嗚` 琴晚睇佐鬼故.搞到半夜起佐身.訓吾番.碌佐半粒鐘.再訓過` 第2朝起身.眼訓刀爆.堂堂黑眼訓.搭電梯個時成日疑神疑鬼. PE堂.變態的.無拉拉跑9分鐘.冇病牙!?話咩就黎運動會.要練氣w0. 仲要個9分鐘系吾計分tim.跑完1大輪.面青口唇白甘. 吾知系咪因為落雨.所以冇心情跑呢.搞到自己甘攰.天氣.系會影響我的. 跑完就換3.成身溼哂囉.變態.未試過上PE堂甘癲的. 換完3.就落麗瑤買野食.落樓梯個時.見到兩隻蜈蚣`嚇到我系甘叫. 拉住灝瑜沖落去.驚驚 好衰囉.冇人陪我食意粉.1個2個刀買包. 搞到我刀食埋1份.我地買番學校食. OMG.又要行番個條樓梯`柑次見到3隻.原來頭先冇睇清楚. 左右夾攻.吾敢行過去囉`差D喊佐出黎` 冇人理我.個個自己行過去.勁想喊囉. 之後.1口氣甘跑上去.呼!食完之後.刀吾夠飽既. 岩岩好炸.好快就肚餓架拉.食完lunCh.上佐禮堂嘆冷氣.熱到爆. 跟住就D&T.眼訓死拉.好僧依個牙sir教. 通識堂.已經開始肚仔餓拉.又好眼訓w0.話甘快就放學拉. 覺得柑日好次過得好快甘既. 之後同佐灝瑜落葵芳先.去M記買佐個包.M記.個個姐姐好好人牙. 我靜系要個包.佢俾佐兩包細薯條俾我同灝瑜1人1個. 要我地吾好出聲.XD`我覺得佢系覺得. 我地兩個細細粒甘.幾得意`所以請我地食` 勁好人囉.佢應該系以為我地系F.1之後我地兩個去佐荃灣. 諗住簡禮物俾蚊蚊.簡定佐.星期1去買.5點幾就番到屋企lu.攰牙.PE堂攞命.
[♥]`,'p0ztime:2009-09-21 06:12 PM [★]'`,i♥c0mz(!) [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]