♥My Life♥ t0dAy is->2009 年 7 月 8 日 星期三
柑日1點到.去佐葵芳搵灝瑜.行佐陣. 再去麗景搵定定.跟住就去美孚搵葉浩倫同薑薑. 再搭西鐵到屯門BBQ.佢地系到玩野. 走佐成3架車.刀吾捨得上.凸! 又張4罐可樂放入我個袋到.激死! 好吾容易先到燒烤場.瑤瑤1早到佐lu. 個燒烤場1個人刀冇.得我地6條友走去燒-v- 熱到死.刀吾知點燒好!刀吾敢行埋個爐到. 食佐好少野.冇胃口.靜系系到狂飲野. 跟住走佐去滑梯玩.熱到'喇'pAtpAt既. 燒完野食.去踩單車'走佐個時.見到兩隻狗狗.慘喇! 唯有行第條路喇.我地行番去搭西鐵. 有排行.因為我地系搭巴士黎.依家又行番過去. 行行下.俾人扯頭髮囉.死老薑! 行到去西鐵站.已經6點幾喇! 已經吾去得踩單車喇.佢地系元朗落車. 我就番荃灣.次次玩得最開心個時. 1個電話.咩心情刀冇哂lu./__\ 你地玩得開心D喇.嗚嗚嗚.
[♥]`,'p0ztime:2009-07-08 10:59 PM [★]'`,i♥c0mz(!) [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]