|
|
♥My Life♥ t0dAy is->2009 年 7 月 13 日 星期一 
♥攞成績表:) |
|
|
柑日8點去到葵芳搵灝瑜.1齊番學校攞成績表.
系地鐵.有個牙嬸叫我攞份報紙俾佢-V-
番到去.課室未開門.企系門口熱到死.-3-
好采做哂D功課.MS SZE系到檢查功課`
之後就派成績表.全級49.全班第6.吾錯!
MS SZE送佐份禮物俾我`幾令*V*
夜晚去佐惠康買野.
買完野出黎.見到有隻鸚鵡`好細隻.好可愛牙.
 
|
|
[♥]`,'p0ztime:2009-07-13 09:49 PM
[★]'`,i♥c0mz(!) [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 271 | 272 | 273 | 274 | 275 | 276 | 277 | 278 | 279 | 280 | ... | 731 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|